Denne informasjonen gjelder ved kjøp i nettbutikken.
Betaling
Vi tilbyr følgende trygge betalingsløsninger:
- Vipps Express: den raskeste løsningen – adressen din hentes fra Vipps (sjekk at det er riktig!) og du bekrefter betalingen i Vipps-appen på telefon.
- Kortbetaling/vipps (Bambora Checkout): du sendes til et betalingsvindu hvor du kan velge mellom kortbetaling og Vipps.
- Vipps: Bekreft betalingen i Vipps-appen på telefon.
- Forhåndsbetaling: betal ved å sette inn penger på vår konto 9802 24 23835. Vi sender din bestilling så snart pengene er kommet inn hos oss. Dersom betalingen ikke er mottatt innen ca. 7 dager fra bestillingen ble foretatt, vil ordren bli slettet. Helst ikke bruk denne metoden hvis du ikke absolutt må, det er fort gjort å gjøre feil med manuelle betalinger.
OBS: ikke foreta manuelle betalinger gjennom Vipps uten å ta kontakt med oss først. Disse betalingene er ofte vanskelig å finne ut hva det gjelder og kan føre til feil.
All trafikk til og fra nettsiden vår skjer gjennom en kryptert https-forbindelse. Ingen kortdetaljer blir lagret på vår egen server.
Levering/fraktpris
Bestillinger som kommer inn og er betalt før kl.12 på hverdager blir som regel sendt samme dagen!
Leveringstid er 2 dager for brev og “Pakke i postkassen”, 1-5 dager for “Klimanøytral servicepakke”, avhengig av hvor i landet du bor.
Fraktpris er avhengig av vekt og volum på din bestilling of vises i handlekurven og på betalingssiden.
Vi håndterer disse fraktmetodene:
- Under 100g sendes som brev, uten sporing.
- Fra 100g – 2kg, inklusive emballasje, sendes som “Pakke i postkassen” med sporing. Det blir som regel levert i postkassen, men hvis pakken er for stor så må det hentes i Posten. Du vil få varsel om dette på e-post og/eller sms.
- Over 2kg sendes som “Klimanøytral servicepakke” med sporing. Pakken må hentes i posten og du vil få varsel om dette på e-post og/eller sms.
Bytte/retur
Det er full returrett på ubrukt vare innen to uker etter at varen er mottatt. Retur må avtales på forhånd, helst på e-post. Du må selv bekoste returporto. Hvis du ikke ønsker å bytte varen inn i ny vare, så oppgi ditt kontonummer og vi vil sette penger inn på din konto. Hvis du ønsker å bytte i annen vare, informer oss om dette.